Alla inlägg den 15 september 2009

Av Erika - 15 september 2009 16:17

Det blev två inköp i helgen.

En basker, i svart med paljettband, väldigt stilig. Köpte den på Nostalgirundan i Varberg. Jag har spanat på den tidigare så nu slog jag till. Prutade ner den med 15 kronor.

  

Och så denna underbara lampett, skulle vara två egentligen, den är inte komplett med el och sånt, inte passar en normal glödlampa i den heller. Men jag köpte den billigt så den kanske är värd det. Jag kan inget om el tyvärr, får antagligen lämna in den på elaffär eller bara ha den som den är, om jag lyckades skruva ihop den.

  

Ha en fortsatt fin dag. På återseende.

Av Erika - 15 september 2009 10:20

Jag har ju som ni ser inte skrivit här på några dagar. Mina föräldrar har varit och hälsat på mej och älsklingen och det blev inte som det skulle bli med min älskade mamma. Jag köpte en hatt och en lampa i helgen som ni får se på bild i nästa inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards